مطالب مرتبط:
175 آشپزخانه اطعام مهدوی در خراسان جنوبی راه اندازی شد
گام دولت سیزدهم در مسیر محرومیت زدایی بوشهر با احداث 175 کیلومتر راه روستایی
افتخارآفرینی جوانان گام دوم در راه اندازی پروژه بر زمین مانده ی پادجم
بزرگترین پنل خورشیدی با 3 میلیون پنل در قونیه راه اندازی شد
کاهش 25 درصدی هزینه های استخراج گهرزمین با اجرای پروژه IPCC/ راه اندازی فاز نخست این پروژه طی دو سال آینده/ کگهر مسی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1402 ساعت 12:552024-03-17بين الملل

راه اندازی 175  آشپزخانه اطعام مهدوی در خراسان جنوبی 


مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: امسال بیش از 175 آشپزخانه اطعام مهدوی با همکاری مراکز نیکوکاری در سطح استان راه اندازی شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: امسال بیش از 175 آشپزخانه اطعام مهدوی با همکاری مراکز نیکوکاری در سطح استان راه اندازی شد.

محمد عرب، امروز 27 اسفند با اشاره به راه اندازی آشپزخانه اطعام مهدوی در خراسان جنوبی، اظهارکرد: این آشپزخانه ها در ماه مبارک رمضان بیش 650 هزا پرس غذای گرم پخت می کنند.

وی با بیان این که کمیته امداد هر سال پویشی با عنوان اطعام مهدوی و با هدف تامین معیشت نیازمندان در ماه مبارک رمضان برگزار می کند افزود: همچنین در این ماه بیش از 20 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در استان توزیع می شود.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی ترویج فرهنگ اطعام و سنت حسنه اطعام در جامعه، مردمی سازی اطعام برای حضور و مشارکت حداکثری در این موضوع ارزشی و دینی، تلاش در جهت افزایش روحیه ایثار، مواسات و همدلی در جامعه از اهداف اجرای طرح اطعام مهدوی است.

عرب افزود: مردم نوع دوست و نیکوکار می توانند با مراجعه به دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد، مراجعه به سایت امداد، شماره گیری کد دستوری #1*056*8877* یا شماره کارت 6037997950076225 کمک های خداپسندانه خود را به


برچسب ها: آشپزخانه اطعام مهدوی - خراسان جنوبی - اطعام مهدوی - کمیته امداد - آشپزخانه - اطعام - راه اندازی
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 175  آشپزخانه اطعام مهدوی در خراسان جنوبی 

راه اندازی 175  آشپزخانه اطعام مهدوی در خراسان جنوبی